Re: Zakup routera

Autor: kleemat <kleemat_at_onet.eu>
Data: Sun 18 May 2008 - 02:42:24 MET DST

Normanex wrote:

> Co za bzdura. Kilkanaście DI 524 skonfigurowanych i nic sie nie dzieje.
> Obalcie ten mit wreszcie.

Obalić go mogą jedynie rzesze zadowolonych użytkowników, a z tym
niestety nie jest najlepiej w przypadku tego modelu.

> D-link walczy z Linksysem o rynek (i odwrotnie) i idą łeb w łeb
> praktycznie.

Miejmy nadzieję że tak nisko Linksys jeszcze nie upadł. Swego czasu
D-Link udowodnił mi że nawet teoretycznie niezłą (sprzętowo) kartę na
Atherosie z MIMO potrafi kompletnie s********ć. Na miejscu założyciela
wątku sprzęt na "D" brałbym tylko w ostatecznej ostateczności.