Re: Zakup routera

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 17 May 2008 - 22:09:19 MET DST

Normanex pisze:
> Co za bzdura. Kilkanaście DI 524 skonfigurowanych i nic sie nie dzieje.
> Obalcie ten mit wreszcie.
> D-link walczy z Linksysem o rynek (i odwrotnie) i idą łeb w łeb
> praktycznie.

hahaha. To co ty powiesz, że miałem przyjemność zarządzać siecią bezprzewodową
opartą na d-link, która zasięgiem pokrywa ~1/5 Białegostoku. Codziennie się te
gówna wieszały. Może w twoim domu nic się nie dzieje, ale przy większym
obciążeniu one się sypią.
Kolejny przykład:
u moich 2 znajomych, którzy mają d-link u jednego raz na miesiąc się wiesza, a u
drugiego miesiąc po gwarancji zdechł. Koszt naprawy: większy, niż nowy linksys. ;)