Re: co oznaczją te skróty

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sat 17 May 2008 - 20:02:55 MET DST

Flo pisze:

> Może zabrzmi to banalnie ale wystarczy zazwyczaj odkurzyć/przedmuchać
> sprzęt.

No dokładnie tak! :)
Jak mój Radeon x1950Pro osiąga już 72C w stresie to odbywa się akcja
"odkurzacz". Po akcji temp w stresie wynosi 65C. Akcję trzeba powtarzać
  co ok 6 tygodni.

btw: po "górnej"stronie karty graficznej mam taką dziwną różową grubą
naklejkę na jakimś chipie ( 4cm/4cm)jakby gotową na przyklejenie
radiatora. Czy to do tego właśnie jest?

--
pozdrawiam
STranger