Re: problem ze sterownikami Realtek ALC883 (dźwięk)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 18:13:50 MET DST

"Tomasz Fabiszewski" napisał:

> Standardowy błąd na pirackim sofcie ( wybacz jeżeli masz oryginał )

Ja Ci wybaczam, albowiem nie wiesz co czynisz ;-)
Gdyż zaprawdę powiadam Ci, ten problem pojawia się na również na koszernym
do bólu XP.

> brak całkowitych poprawek z pakietu sp2 i nie można zainstalować dźwieku,
> gdyż w sytemie nie ma zaktualizowanego UAA.

SP2 nie ratuje, łatki KB888111 są zarówno do XP SP1 (kb888111xpsp1.exe)
jak i XP SP2 (kb888111xpsp2.exe).

A poza tym NTG, tym bardziej że wątkotwórca założył wątek również na
pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie ustawiam FUT.

JoteR