Re: Zakup routera

Autor: Picia <picia_at_op.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 12:42:10 MET DST

[ciach]
Ja nie polecam Linksysa WAG200g. Miałem 2 egzemplarze - pierwszy wymienili
mi bo odesłałem do serwisu (stwierdzili usterkę) dostałem drugi i miał te
same objawy - odesłąłem do serwisu wrócił z notatka że nic nie znaleziono.
Problem polegał na tym iż po włączeniu P2P router wisiał z reguły po 5 min.
Oba miały najnowszy Firmware. Zmieniłem na Pentagrama i zapomniałem że mam
router.

Piotr