zmiana E6400 na E8400, oplaca sie ?

Autor: ZAQ <wal_sie_at_bandyto.com>
Data: Fri 16 May 2008 - 21:18:17 MET DST

czy opłaca się zmienić E6400 (2,13Ghz) które kręci
się stabilnie jedynie na 3Ghz (potem dopiero na ~1,40v jest stabilnie z
vmodem).
szkoda mi tak katowac ten proc. kiepsko trafilem bo inne E6400 ida wyzej bez
takiego katowania z napieciami, pozatym temp. wtedy jest za wysoka.
E8400 ma domyslnie 3Ghz i chcialbym sie zorientowac ile przecietnie idzie
taki proc bez zmiany napiecia, z uwzględnieniem trafienia nawet kiepskiego
egzemplarza, bo kiepsko byloby wydac 550zł z finałem na np. 3,2Ghz - byłbym
zadowolony z 3,8Ghz.
co byscie zrobili na moim miejscu.