Prośba o pomoc w doborze podzespołów zestawu na Intel Core 2 Duo E7200

Autor: beauforthax <beauforthax_at_gmail.com>
Data: Fri 16 May 2008 - 17:52:58 MET DST

Witam,

Uprzejmie proszę o pomoc w doborze
podzespołów do komputera, który składam.
Postanowiłem wybrać procesor Intel Core 2 Duo E7200.
Do tego prosiłbym o polecenie płyty głównej
i pamięci. Kolega mówił mi, żeby wybrać płytę
główną Intela -- jeśli ma rację i rzeczywiście to
dobry wybór, to prosiłbym o polecenie czegoś
od Intela właśnie. Dodatkowo, przydałoby się,
aby płyta główna była ze zintegrowaną kartą
dźwiękową, zintegrowaną kartą graficzną i sieciową
(z tym ostatnim problemów nie powinno być).
Wymagane są także co najmniej 2 złącza PCI.
Całość będzie chodzić pod Linuksem (dokładnie
Fedora 9) i dobrze, gdyby sterowniki dostarczone
z wymienioną dystrybucją radziły sobie z podzespołami
na płycie, bez potrzeby rekonfiguracji.
Komputer będzie wykorzystywany do
pracy w Gnome (głównie przeglądanie stron
internetowych, jakieś programy biurowe).
Nie będę uruchamiał gier i programów prezentujących
grafikę 3D.
Prosiłbym o polecenie podzespołów (płyta główna,
pamięć) w rozsądnej cenie.

Z góry dziękuję za pomoc.
Beaufort