Compaq Evo 300v

Autor: xymox <xymox2_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 May 2008 - 10:43:09 MET DST

Witam!
Pomóżcie bo już mi brakuje sił do tego złomu,a musze go uruchomić. Na
pokładzie tego czegoś jest Celeron 1,1 G. Zainstalowałem WinXP Pro i niby
wszystko ok,ale dyski ciągle pracują w trybie PIO i za cholerę nie chce się
to zmienić. Ściągnąłem ze strony driver do Chipset-u ,ale nie chce się
instalować bo twierdzi że on już jest zainstalowany. Usuwam kontr IDE mając
nadzieję że go wykryje po restarcie,ale wtedy wogóle się komp nie
uruchamia...już nie mam sił.Poradźcie coś,poza wyrzuceniem tego za
okno.Dodatkowo nie mogę na usb uruchomić NEO,też jakieś głupie komunikaty
(linia napewno skrosowana, inny komp pracuje na tym modemie.