Re: Laptop raczej do 1500

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 15 May 2008 - 12:31:56 MET DST

Użytkownik "Tomtoromtom" <tom@torom.tom> napisał w wiadomości
news:g0gqrm$h08$1@inews.gazeta.pl...

> Do zupełnie domowych zastosowań mam komputer stacjonarny.
> A laptopa chcę kupić w związku z prawdopodobnym wyjazdem na praktyki do
> Grecji na wakacje. Na budowie z nim się raczej pojawiać nie będę, ale na
> pewno będzie to komputer noszony - choćby do szkoły.
>
> A czy na pewno ten HP ma akurat lepszą grafikę? Bo Dell i IBM mają układy
> z własną pamięcią.

Do pracy biurowej i tak powinno Ci wystarczyc. Do gier 3D byc moze
Radeon9000 bedzie lepszy, ale tez calkiem mozliwe ze dwurdzeniowy procesor w
tym nowym HP w polaczeniu nawet ze slaba (slaba odnosnie 3D) GMA950 bedzie
lepiej wychodzil w ostatecznym wyniku.
GMA950 moze byc slabe do 3D, natomiast dobrze radzi sobie z odtwarzaniem
filmów. A jesli chodzi o 2D (np. Word, czy Excel) to zupelnie nie ma
znaczenia.

--
rb