Re: Laptop raczej do 1500

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 15 May 2008 - 09:40:28 MET DST

Użytkownik "Tomtoromtom" <tom@torom.tom> napisał w wiadomości
news:g0fpqd$g2b$1@inews.gazeta.pl...

> I jak się przedstawia w porównaniu z tamtymi laptopami np. taki nowy HP
> http://www.allegro.pl/item357197892_hp_530_t2600_2x2_16ghz_1024_120_wifi_crystal.html
> Jest nieco droższy - 1650 i byłbym skłonny jeszcze tyle wydać, gdyby
> rzeczywiście było zdecydowanie warto.

Jesli z laptopem obchodzisz sie w miare ostroznie to w zupelnosci wystarczy
Ci taki "domowy" laptop jak ten HP. Jak dla mnie zdecydowanie przemawia za
nim to ze jest nowy w sensie nie uzywany (przynajmniej napewno nie bedziesz
mial problemu z bateria) ale tez nowy w sensie technologicznym
(dwu-rdzeniowy procesor, lepszy dysk, lepsza grafika - GMA950 czy chociazby
nagrywarka DVD w standardzie).
Laptopy IBM slynnej serii T (i inne podobne "klasyki") zachwalane sa glownie
za to ze moze Ci spasc ze stolu i nic sie mu nie stanie, mozesz go skopac,
trzasnac itp itd. Oczywiscie wytrzymale wykonanie swiadczy o jakosci
produktu i jest to duza zaleta dla ludzi ktorzy chodza z laptopami sluzbowo
wszedzie (podroze, uzywanie na budowie itp itd), ale do "domowych"
zastosowan mysle ze nie jest to dla Ciebie istotne.

--
rb