Monitor LCD 30 cali...

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Wed 14 May 2008 - 22:17:08 MET DST

Czy ktos z grupowiczow ma doswiadczenia z monitorami 30 calowymi 2560x1600
pixeli? Wszelkie uwagi uzytkowo-konfiguracyjne mile widziane. Wiem ze karta
musi byc typu dual-link DVI-D. Czy sa jakies zagrozenia w podlaczaniu
takiego monitora do karty (mam Asusa na GF7800GFX 256 MB), jakies problemy
ze sterownikami (he he, mam Win XP Pro x64), tudziez inne niespodzianki. Czy
proste karty za drobne kilaset zl, zakladajac ze maja dual-link DVI, dobrze
radza sobie z takimi rozdzielczosciami czy trzeba mocniejszego procka na
karcie? (zadne gry nie wchodza w moim przypadku w gre ;) - praca biurowa,
narzedziowa, 2D czasami 3D jako wizualizacja czegos tam przez OpenGL).

Z gory dziekuje za podpowiedzi!

Pzdr.,
uC