Re: Matryca 1680x1050

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 May 2008 - 11:07:37 MET DST

news:g0e3jj$gg9$1@polsl.pl...

> Znajdź interesujący Cię monitor, weź linijkę i zmierz. Na to
> nie ma norm. Poza tym -- jaka różnica?

Chodzi mi o parametry techniczne samej matrycy 1680x1050. Czy 20" i 20,1" to
jedno i to samo, czy to są dwie różne matryce o różnych wielkościach (jak
mówimy o matrycach 17" i 19", to wiadomo że chodzi o całkiem różne matryce
1280x1024 - ta druga ma większe piksele, ale tą samą rozdzielczość).
Ogólnie chodzi mi o to czy monitory panoramiczne 20" i 20,1" posiadają
identycznę matrycę? Czy to jest tylko kwestia, że producenci różnie podają
przekątną a matryca pod względem geometrycznym jest ta sama.

pozdr
inst4nce