Re: Do speców od Gigabyte - (bootowanie z pena)

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 14 May 2008 - 00:15:02 MET DST

z tym to różnie bywa, w niektórych płytach przy boot menu wybierasz HDD
- rozwija się lista i na niej jest pen :]
w niektórych bez wejścia do biosu i zapisania opcji nie odpali
a niestety w mniejszości działa bez problemów jako usb-hdd czy usb-fdd :/
jedyna nadzieja że poprawią to w nowszym biosie, napisz do nich :]