Fujitsu-Siemens Amilo Pro

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 13 May 2008 - 18:06:19 MET DST

Czy w tym notebook'u jest możliwość wymiany obydwu modułów pamięci
(gdzie jest umiejscowiony drugi moduł)? Czy ten model obsługuje
dual-channel? To ważne bo chcę dokupić RAM i nie wiem czy mam brac 2
identyczne moduły po 1GB czy jeden 2GB (jesli to nie dual-channel)?
Nie pamiętam teraz jaki to model ale siedzi tam Intel Centrino 1,7GHz,
2x512MB DDR 533MHz CL4, dysk Samsung SATA 80GB, jest to wersja
wide-screen z grafiką ATI mobility x300.

Pzdr, OMSON