Re: IBM t42 - regeneracja baterii - warto ?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Tue 13 May 2008 - 12:11:59 MET DST

Użytkownik "pawel" <tt@g.pl> napisał w wiadomości
news:g0blc8$a8g$1@inews.gazeta.pl...
> moja bateria w t42 juz konczy swoj zywot , czy warto oddac ja do
> regeneracji czy lepiej zaopatrzyc sie w nowa z allegro (zapewne jakas
> podrobke)
> czy moze lepiej przebolec te kilka stowek wiecej i kupic oryginal u
> dealera ?

Kupiłem na aledrogo do T22 regenerowaną (na ogniwach Sanyo) od firmy we
Wrocku i działa zupełnie jak nowa.
Kupiłem też chinczyka "MOVANO"do Della C640 i także ładnie działa i nie
widzę zbytnio różnicy (oprócz koloru obudowy, jest ciemniejsza).

Jak nie widać różnicy po co przepłacać.
Ale fakt, można trafić tanie chinskie goofno i utopisz kase bo albo
pojemność denna, albo padnie po pół roku.
Także jak masz kasę to kup oryginał.

Pozdrawiam.

--
Irokez