Re: Modernizacja PC

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Mon 12 May 2008 - 12:53:35 MET DST

Sun, 11 May 2008 11:22:39 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Budzik napisał(a):

> pakiety biurowe, poczta, filmy, internet, nagrywanie dvd, grupy dyskusyjne,
> p2p. Gry ostatnio wcale, poprzednio sporadycznie.
> Generalnie w chwili obecnej zajete jakies 1,2GB RAM.

Ja na XP nie jestem w stanie zapelnic 1 GB mimo ze posiadam 2 GB RAM

co do twojego pierwszego pytania, rowniez mialem podobny konfig (wlasciwie
mam go nadal), wymienilem plyte na taka ktora potrafi obslugiwac stary RAM
DDR, ma dwa IDE i wiele PCI czyli Asrock 4CoreDUAL-SATA2 PT880Pro/Ultra
DDR/DDR2, http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=ASROCK+4COREDUAL-SAT
i procesor intela najtanszy 2 rdzeniowy czyli Intel Celeron Dual-Core E1200
1.6 GHz :) (tymczasem mi wystarczy) nie mam tylko kiedy tego wstawic, bo
potrzebuje kompa caly czas do pracy... wiec nadal jade na athlonie XP