Re: jak zmniejszyc grzanie radeona ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Mon 12 May 2008 - 08:38:28 MET DST

news:g08n4o$j9u$1@polsl.pl...

> Nieprawda. Taktowanie liniowo zmienia pobór mocy. Oczywiście
> trzeba uwzględnić jeszcze moc upływu, ale generalnie jeżeli
> np. ustawimy zegar na 50% nominalnego, to wydzielana moc wy-
> niesie gdzieś około 60%-65% nominalnej.

No ale czemu w praktyce jakos mi to nie dziala ? Nie wiem czy ten program
tylko udaje, ze
zmienia te taktowanie ale benchmark pokazuje znaczny spadek wydajnosci a
grafika w tomb
raiderze robi sie dosyc kiepska (chociaz mniej weicej tak samo plynna). Inny
program pokazuje
mi nie zmienione taktowanie z tym, ze on moze pokazywac ile powinno byc a
nie ile jest. Sam nie wiem.