Re: uzywany laptop na allegro...

Autor: icek <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 23:30:39 MET DST

tg pisze:
> gdybyscie mieli kupic porzadnego uzywanego laptopa z matowa matryca,
> mozliwie malego (od 12 - do max 15 cali) najlepiej z wbudowanym wlanem
> zeby nic z niego nie wystawalo, preferowane pentium m ( min 1,2 ghz),
> ddr2 (jakies 1024 mb) i najchetniej hdd sata ale nie jest to warunek
> oraz mozliwie tania i w miare dostepna bateria, zeby sie z uzywanymi nie
> meczyc w razie czego to bylby to...?
>
> mysle obecnie o thinkpadzie x40 (1,2-1,4 kpln) i w takich okolicach
> cenowych chcialbym sie zmiescic

mając podobne wymagania, kupiłem dell d610

ale uwaga, w d610 sa i DDR2 (ja mam) i DDR

sata nie ma, bez przesady
pentium M 1,73 matryca 14 cali
nowa bateria ~200zł

ja kupiłem od człowieka który sprzedawał swój

mam tez dell d600, ale to ma ddr, pozatym to bliźniak d610
d600 kupiłem w ag.pl i byłem bardzo zadowolony z obsługi
(uzywana bateria jedzie 2:45h wiec bardzo ok trafiłem)

--
pozdros
icek