750GB i problem z xp lub płytą?

Autor: sirus <toja_at_inet.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 22:48:13 MET DST

Witam
Jaki wpływ ma bios na widzenie dysku pod XP?
Bo kupiłem dysk 750GB. Płyta Gigabyte na nforce4 (2 lata chyba) i bios nie widzi
całego dysku tylko 136 lub 128 zależy jak w biosie ustawię. Ale myślałem że XP
po instalacji sobie dalej poradzi z widzeniem i podziałem na partycję.
Przy instalce zakładam partycję 60GB i po instalce mogę założyć jeszcze jedną
ale max wykorzystać mogę około 130GB. XP z SP2.
Więc Bios płyty ma na to wpływ?

pozzdrawiam