Re: dyski - odzyskiwanie

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 20:47:22 MET DST

Dnia 11.5.2008, Endriu napisał(a):

> Ok :) Wiem, że NTG ale przede wszystkim z problemem sobie poradziłem i
> napiszę tylko po co sobie "komplikuje" to życie.
> Jeden windows do ogólnego zaśmiecania, dwa pozostałe do
> komunikacji z NFZ. Z programem mmedica nie mogłem sobie poradzić żeby
> obsługiwał dwa oddzielne gabinety (być może się da ale nie mam czasu się w
> to bawić i nie znam się na tym specjalnie).
> Zainstalowałem 3 windy i wszystko śmiga bez problemów.

ROTFL. Problemy to dopiero mogą z tego wyniknąć.
Jak już NTG to do końca... ;D

To, że nielegalne jest zainstalowanie 3 kopii jednego Windows już wiesz z
innych postów (do tego jeszcze na firmowym kompie nie ryzykowałbym).
Ponadto za FAQ na http://www.mmedica.abg.com.pl/

"Czy w przypadku, kiedy na jednym komputerze prowadzi się ewidencję
i rozliczenia z NFZ dla dwóch świadczeniodawców, trzeba będzie zakupić
licencję na jedno stanowisko czy na dwa?
Dla każdego ze świadczeniodawców należy nabyć osobną licencję. W tym
przypadku będą to dwie licencje jednostanowiskowe. Jest to niezbędne,
ponieważ klucz licencyjny zawiera dane identyfikujące świadczeniodawcę."

- Zakładam, że posiadacie.

"Czy na jednym komputerze można prowadzić rozliczenia dla wielu
świadczeniodawców?
Tak. Ponadto w przypadku programu mMedica nie ma potrzeby wykonywania
wielu pełnych instalacji programu. Aby rozliczać większą ilość
świadczeniodawców na jednym komputerze, wystarczy jedna instalacja
programu oraz odpowiednia ilość baz danych, w których przechowywane są
dane dla poszczególnych świadczeniodawców."

...a co za tym idzie...

"Kroki umożliwiające instalację kolejnych baz danych:
- Pobranie ze strony www.mmedica.abg.com.pl internetowego instalatora
programu mMedica w wersji użytkowej (mmSetup.exe) i zapisanie go u siebie
na komputerze.
- Uruchomienie programu Total Commander, zaznaczenie w nim pliku
mmSetup.exe i przyciśnięcie równoczesne klawiszy: Ctrl + Enter
- W dolnym oknie po ścieżce pokaże się nazwa pliku mmSetup.exe. Należy
dopisać do niej znak "-db:" i nazwę jaką ma mieć instalowana baza, np.:
mmSetup.exe -db:baza, następnie należy nacisnąć na klawiaturze klawisz
Enter. W tym momencie nastąpi instalacja nowej bazy."

Tylko błagam, nie pisz, że jesteś w tych firmach/gabinetach informatykiem.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/