Re: drukarki wielofunkcyjne

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Sun 11 May 2008 - 16:35:20 MET DST

Dorzucę swoje trzy grosze do wątku. Nie wiem jak późniejsze modele (z
literą 'F'), ale psc 1510 to w moim odczuciu tragedia dla kogoś kto
drukuje więcej niż klika stron tygodniowo. Problemy z papierem,
serwisem i te tanie, sypiące się, plastikowe, chińskie bebechy.Miałem
dwie- obie się posypały chociaż dostawały oryginalne tusze, dobry
papier i drukowały kilka stron tygodniowo. HP jest fe ;) I nie zmienię
zdania pomimo faktu, że kilku ludzi z mojego otoczenia ma te hp-ki i
nadal 'działają'.