Re: odswiezanie cd-roma

Autor: Seki Hope <sekihopeUSUN.TO_at_o2.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 02:47:26 MET DST

Użytkownik "pioruns" <cvbehaf@b2.cy> napisał w wiadomości
news:g04qi9$h6q$2@news.onet.pl...
> Wystarczyło odpalić jakąś płytkę LiveCD i zobaczyć jak się zachowuje
> napęd pod kontrolą innego systemu:)
> Pogooglaj "disable autorun cd-rom xp" albo coś, na pewno znajdziesz.

Google z haslami podobnymi do zaproponowanego i z refresh nie pomoglo. W
polskiej wyszukiwarcje znalezione problemy odswiezania ale w moim przypadku
rozwiazanie tam zaproponowane nie pomoglo. Usluge Magazyn wymienny mialem
ustawiony na reczny, przelaczylem na automatyczny. Nic nie dalo. Bede nadal
szukal rozwiazania. A powyzsze rozwiazanie, ktore mnie nie pomoglo ale innym
tak - zostawiam dla archiwum.

--
Pozdrawiam
Marcin | Seki