Re: Notebook Aristo Smart 400S problem z karta Wireless LAN

Autor: Bob <bobnospam_at_op.pl>
Data: Sat 10 May 2008 - 22:19:36 MET DST

news:2008051013461800@grush.one.pl...

> On może wymagać nie tyle sterowników samych, co pełnego
> oprogramowania producenta komputera (Aristo) albo nawet
> firmowego, specjalnie zmodyfikowanego systemu operacyjnego.

Radze uwazac na to co sie sciaga ze strony Aristo. Ja mam Aristo Vision A170
i po sciagnieciu i wgraniu nowej wersji biosa przestal wydawac ze dzwieki,
po sprawdzeniu ze w zasadzie to jest MSI MEGABOOK L710 i po sciagnieciu
zarowno biosu jak i sterownikow ze strony MSI wszystko zaczelo dzialac
poprawnie. Najlepiej sprawdzic everestem lub innym programem jakiego
producenta posiada plyte i tam bezposrednio poszukac sterownikow. Aristo nic
nie produkuje wypuszcza tylko pod swoja nazwa sprzet innych firm.

Bob