Re: jak zmniejszyc grzanie radeona ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sat 10 May 2008 - 10:06:27 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:g03kqi$dsf$1@news.wp.pl...

> Ma
>
> Teraz mam taktowanie ukladu
>
> Różnie to jest (tak jak z O/C). Musisz zmniejszać i zobaczyć czy jakość
> obrazu ci się nie pogorszył. GPU jest większą grzałką.

No to sprobuje.

> Nie pytam teraz o program tylko czy
>
> Możesz przerobić w firmware karty.

Ale ja nie chce zmienic raz na zawsze. Zdarza mi sie raz na miesiac
wlaczyc jakas gre na 15 minut.

> Teraz pracuje przez 99,99% czasu w windows
>
> To zmień chłodzenie na cpu.

Ale ja chce zmienic przyczyne a nie skutek. Od zawsze mam pasywnie chlodzone
karty i
do tej pory zawsze bylo ok. Ta grafika nie moze sie tak grzac przy normalnej
grafice 2d.

A zreszta wentylator i tak zmienie bo ten boxowy szmelc warczy strasznie.