Re: IBM T41- sposób na ciągle parcujacy wentylator

Autor: Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl>
Data: Fri 09 May 2008 - 20:52:13 MET DST

SMi pisze:

> Czy mógłbyś mi pomóc i podesłać na s.mi (at) vp.pl zrzut ekranu
> TpFanControl zawierający Twoje ustawienia?

Ja mam wersję 0.18b, załączam mój plik konfiguracyjny z usuniętymi
komentarzami:

Active=2
Cycle=10
MinimizeToSysTray=1
MinimizeOnClose=1
StartMinimized=0
IconLevels=55 62 68
FanBeep=1200 0
MaxReadErrors= 10
IgnoreSensors=XXX,YYY,ZZZ

Level=55 0
Level=56 2
Level=59 3
Level=61 4
Level=63 5
Level=64 7
Level=70 128

Najważniejsza jest ta sekcja z komendami Level, tu można metodą prób i
błędów ustalić zależność obrotów wentylatora od temperatury.

T.