Phoenix BIOS - dwa sygnały. Błąd ???

Autor: figo fago <ppp_at_tlen.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 22:03:43 MET DST

Witam grupowiczów!

Złozyłem tanim kosztem komputer dla siostry: kupiłem płytę główną Siemens
Fujitsu MB D1875-A31 + Celeron 2,1 + reszte części miałem.

W zasadzie wszystko działa ale niepokoi mnie jedna rzecz: przy próbie
"uruchom ponownie" system się zawiesza (było też tak przy instalacji
Windowsa). Jesli wyłacze system normalnie i później włącze ręcznie "power"
jest OK.

Dodam że przy starcie są dwa krótkie sygnały oznaczające jakiś błąd.
Przeszukałem google i z tego co znalazłem to ta płyta z Phoenix BIOS powinna
miec trzy sygnały. A tu są DWA. Jak to rozumieć?

Czy może byc to np. wina pamięci - niezgodność częśtotliwości? (266MHz)

Bede wdzieczny za rady.
Pozdrawiam
Krzysiek