Re: Chory nadgarstek

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 20:35:26 MET DST

Andrzej S. wrote:

>No wlasnie. Ale mam dylemat miedzy trakiem a tabletem,
>który bodaj miesiac temu bardzo zalecal z powodów
>zdrowotnych miesiecznik PCWK (no ale to byl test
>tabletów i cholera wie, ile w tym reklamy...)
>
>Czy ktos próbuje zastapic mysz tabletem?

Ja od około 5-6 lat używam tabletu A5. Wcześniej "czułem łapę"
(pracuję przy składzie i projektowaniu, więc się namacham), z tabletem
jest dużo lepiej. Do tego zadbaj o dobre oparcie dla łokcia i ogólnie
dobrą postawę. Czasem mi brakuje scrolla (choć moja robota nie jest
wymagająca pod tym względem), nowe Intousy Wacoma mają takie
"sliderki" może mogą być zmapowane na scroll, niewiem.

Grzegorz