Re: Moduł postscript

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 20:31:02 MET DST

"vvv" napisał:

> mam stare drukarke HP Color LaserJet 5. Mam okazje kupic modul postscript
> przeznaczony do tej drukarki. Czy warto?

Jeśli za grosze a ten PostScript jest Level 2, to można się szarpnąć. Ale z
tego co pamiętam, to HP-owski PS nie jest "prawdziwy" adobowski, tylko jakiś
wynalazek HP.

> Jakie korzysci daje posiadanie modulu w drukarce?
> czy zainstalowanie wspomnianego modulu wplynie znaczaco na mozliwosci
> drukarki.

A możesz w tym PCL-u, co masz w HP5 przeskalować wydruk? Bo z PS możesz, a z
PCL nie za bardzo. Więc jest to jakieś zwiększenie możliwości ;-)
Zresztą zainstaluj sobie drukarkę HP5/5M PS na porcie "FILE" i porównaj
możliwości sterowników. Sam ocenisz, czy warto. BTW: ile masz pamięci w tej
drukarce? Bo PostScript lubi dużo RAM-u.

JoteR