Re: jaka tania drukarka laserowa?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 08 May 2008 - 19:40:20 MET DST

W dniu 08-05-2008 15:08, Doxent pisze:

> tak, ale mają one już tak zużyte mechanizmy, że albo biorą wszystkie kartki

Nie wiesz o czym piszesz. Używam od kilku lat w domu stareńkiego (1993
rok produkcji) poleasingowego LaserJeta 4MP. Chodzi jak złoto. Sporo
osób z mojego polecenia kupiło drukarki z serii 4, 5 czy 6 i _nikt_ się
nie skarży. A są to zwykle ludzie którzy drukują wcale niemało.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl