Re: jaka tania drukarka laserowa?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 08 May 2008 - 17:47:38 MET DST

Osoba Doxent napisała na pl.comp.pecet:

> tak, ale mają one już tak zużyte mechanizmy, że albo biorą wszystkie
> kartki na raz albo trzeba im te kartki popychać pojedyńczo.
> Praktycznie usterka nie do zrobienia mimo iż istnieją części zamienne
> to rozwiązanie doraźne i problem powróci po czasie. Mechanizmy HP
> odwiecznie miały kłopoty z poborem papieru zwłaszcza po pewnym czasie
> użytkowania.

U mnie dobrze zabiera, no może czasem 2 weźmie. Weź jednak pod uwagę, że
to jest drukarka do domu. Kosztuje śmieszne pieniądze, przeżyje jeszcze
10 atramentówek kupionych w tesco i nie zaschnie w niej tuner od
nieużywania. A materiały eksploatacyjne też są śmiesznie tanie. Ja w
mojej nie wymieniałem na razie nic, a mam ją już chyba z 2 lata.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur