Probel z uruchamianiem komputera

Autor: Jacek <jdwind.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 09:08:23 MET DST

Witam, coś mi się sypie w kompie. Nie wiem, czy problem nie wynika z
podłączenia dysku i cd-romu. W tej chwili mam w BIOSie tak: Primary IDE Master
ATAPI CD ROM (ustawione na Auto) potem reszta niezidentyfikowane i na końcu
SATA 1 hard Dusk (i SATA2 niezidentyfikowany). Czy nie powinno być tak, że na
Primary Master IDE powinien być dysk SATA1? Czasem nie chce mi się uruchomić
komputer, wyskakuje komunikat (coś o tym, że nie może znaleźć płyty z mediami,
niestety nie zapisałem go jeszcze) i dopiero za którymś razem dopiero załapuje
start. Co to może być?
Pozdrawiam, Jacek.