Re: Co lepsze PENRYN T9300 z WXGA czy T7500 z WUXGA ??

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 08:20:20 MET DST

On May 7, 7:51 pm, "news.aster.pl" <g...@ggg.gg> wrote:

> Ja tez jestem za opcja "lepszy procek"
>
> Karta GF 8600M GT - 256 MB DDR2 (jeszcze nie DDR3).
>
> To jeszcze namawiasz na kupno monitora ? :) Mam NEC-a 20" (4:3) 3-letniego,
> ale podlaczony jest do desktopa.... Choc ma drugie wejscie (analogowe) i
> akurat sie przyda...
>
> DD

wiesz.... zasadniczo monitorki laptopow nadaja sie tylko do
ogladniecia filmow badz pisania w OpenOffice badz w MS office....
co do zakupu zewnetrznego monitorka: - mialem 2 laptopy (co prawda
wszystkie to 15.4 1280x800), z powodu awarii wyswietlacza mojego
obecnego lapka (samo sie zepsulo :o) musialem kupic zewnetrzny
monitorek.
i wierz mi- roznica jest na tyle znaczaca, ze sam sie sobie dziwie jak
moglem dzialac na tym ch*jowym laptopowym monitorku.

pozdrawiam
szymon