Re: IBM T41- sposób na ciągle parcujacy wentylator

Autor: Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 21:02:42 MET DST

SMi pisze:
> witam,
>
> Czy jest sposób na ciągle parcujacy wentylator procka?

Ściągnij program tpfancontrol, używam go od dawna z powodzeniem
w T40 i T43p. Pozwala na samodzielne ustawienie obrotów wentylatora
w zależności od temperatury. Ja ustawiłem sobie poziom włączenia
wentylatora na 55 C i przy normalnej pracy wentylator uruchamia
się co kilka minut na najniższych obrotach na kilkanaście-kilkadziesiąt
sekund.

T.