Re: jaka tania drukarka laserowa?

Autor: news.aster.pl <ggg_at_ggg.gg>
Data: Wed 07 May 2008 - 18:38:56 MET DST

> Nie. Małe HP są drogie w eksploatacji.

Bzdura. Szczególnie jak się kupi regenerowany toner za 50 zł, albo samemu
napełni za 18 zł :)

Ja bym polecił własnie HP LJ 1018, 1020 czy 1022. Sam mam 1020 i jestem
bardzo zadowolony. W Pracy mam Panasonica i działa świetnie, ale sam bęben
to coś 300-400 zł. W eksploatacji jest drogi. Wiem że Kyocery mają dobre
opinie. Ja bym celował w HP, Kyocere, czy Epsona.

DD