Zniknęło 90% dysku

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 14:49:10 MET DST

Witam wszystkich
W jakichś "dość tajemniczych okolicznościach"
zniknęło mi z 40GB dysku Western Digital 36GB -
zostało tylko 4GB
Taktowałem dysk instalatoerm Windows XP,
instalatorem Windows 2003 SRV, instalatorem
Fedora Core 8, HDD Regenerator,
Ontrack Easy Recovery, Parition Magic
jakiś darmowy programik do niskopoziomowaego
formatowania dysków + kolega
próbował narzędziami z Hirens Boot CD 9.3

Żaden z w/w nie zgłasza problemów dyskiem
ot po prostu jest to dysk 4GB i koniec

Znacie jakiś sposób co z tym zrobić
czy raczej dysk już do kosza?

Pytam trochę z ciekawości bo mi się
takie coś pierwszy sraz zdarzyło a dysk jak
sama jago pojemnośc wskazuje nie jest już "na topie"
ale jako dysk do routera na Linuxie - super

Z góry dzięki

--
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl