jak odzyskać plik autozapisu *.asd w Wordzie

Autor: <jujas_at_op.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 08:31:57 MET DST

Mam taki przypadek, który chyba wielu ludziom się zdarza, a MS chyba
nie przewidział takiej sytuacji.

Kończąc pracę na wieloma dokumentamie Word zamykałem je kolejno. Jedne
musiałem zapisać inne chciałem nie zapisywać. No i oczywiście
pomyliłem się w jednym przypadku i nie zapisałem pliku, który miał być
zapisany. Była to 4 godzinna praca i starsznie się wściekłem.
Pośpiech nie popłaca.

Autozapis był włączony, lecz pliki asd są kasowane przy wybraniu opcji
"nie zapisuj zmian" podaczas zapisywania.

Skasowany plik autozapisu *.asd mogę chyba odzyskać jakimś narzędziem
do odzyskiania danych skasowanych z komutera. Ale jest o kłopotliwe i
nie zawsze możliwe (szczególnie kiedy ma się ograniczone prawa dostepu
do komutera i nie można niczego instalować).

Chciałbym więc na przyszłość rozwiązać ten problem, aby juz nie mieć
takich przypadków. Rozwiązanie jest proste - nie kasować plików
atozapisu - ale o tym już MS nie pomyślał....

Więc moje pytanie brzmi czy istnieje jakaś opcja w Wordzie, czy też
zmiana w rejestrze, aby pliki te nie były usuwane.