dysk przenosny - jaki ?

Autor: Rockk <ro_at_wp.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 21:00:01 MET DST

Szukam dysku przenosnego do mojego lapak, do wyboru mam

2,5" vs. 3.5"

ze wzgledu na zasilanie i rozmiary - 2.5"
cena/pojemnosc - 3.5"

ale raczej zdecyduje sie na 2.5"

dyzk SATA + obudowa USB, mam wtedy mozliwośc wyjęcia i podpięcia dysku jako
wewnętrznego, no i chyba wychodzi taniej

ewentualnie cos w stylu My Passport, fajnie wygląda, ale czy mozna
wymontowac z tego dysk i uzywac jako SATA ? ewentualnie startowac z niego
system ?

zalezy mi raczej na pojemnosci niz prędkosci

czy ktos miał podobny problem i dokonał wyboru ? ewentualnie jakies porady
co do producenta ?

ps czemu tu jest taka roznica w cenie ? bo to chyba ten sam produkt ?

http://allegro.pl/item352552348_dysk_zewnetrzny_wd_external_hdd_2_5_320gb_.html
http://allegro.pl/item353321756_320_gb_wd_my_passport_2_5_zewnetrzny.html

wszelkie uwagi mile widziane :-)