Re: Włożóno karte WiFi i zaczał zdychać

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 06 May 2008 - 17:18:52 MET DST

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

> Było :), nie pisałem bo przecież to domyślnie sie sprawdza jako
> pierwsze ;)

            Hmmm - a co to za karta wifi - zdradzisz tajemnice?
Pytam, bo z kartami wifi byly jazdy w obie stron - tzn. nowe karty
PCI 3,3V (od Atherosa 5212A w gore, choc to tez zalezy od producena
- np: do BXa musialem koniecznie szukac Planetow WL8310 rev 2)
mialy problemy z praca na chipsetach starszych niz i810 (ze wzgledu na
zasilanie PCI wlasnie), z kolei stare karty 5V na PRISM I/2.x czy
pierwszym Hermesie miewaly problemy z bardzo nowymi plytami glownymi.
Teoretycznie zasilanie 5V PCI powinno zostac zachowane, ale teoria jedno,
praktyka i projekt plyty drugie.
Piszesz ze jest tam tuner TV - to tez moze byl powodem - troche pradu
z 5V te karty ciagna. Sam mam u siebie SkyStara2 (DVB) i pierwsza Audigy
SB0090 robiaca dodatkowo za kontroler firewire dla laptopa i te dwa smoki
juz dosc mocno obciazaja zasilanie PCI na 5V. W efekcie z PRISMem 2.5 byly
problemy, z Atherosem 5212A na 3V w polaczeniu z tymi kartami juz nie.

P.S.
Sprawdz po prostu z inna karta do IEEE 802.11

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl