hp nc6000 i nieznane urzadzenie w men. urzadzen

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 05 May 2008 - 22:18:28 MET DST

witam
instalowalem system na golego lapka HP nc6000 i oczywiscie xp nie mial
sterow do paru urzadzen. Wszystkie oprocz jednego sciagnalem ze strony
hp spod odpowiedniego linka dla tego lapka ale nie potrafie znaleźć
jednego sterownika opisanego w men. urzadzen jako "podstawowe
urzadzenia notebooka" co to moze byc i gdzie szukac sterow do tego ?
Dodam ze karte dzwiekowa mam, irde mam, usb mam, nie dziala za to
PCMCIA chociaz wkladam karty a jakies stery do PCMCIA pokazuje w
menadzerze urzadzen. Jak rozpoznac co to za brakujace stery ?