Włożóno karte WiFi i zaczał zdychać

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 20:52:37 MET DST

Oddałem sprawny komputer do klienta, za kilka godzin telefon - że nie
dział po włożeniu karty WiFi. no to odebrałem go z powrotem, raz się
załączała grafika, raz nie. Raz jak wyjąłem kartę Wifi , raz jak wyjąłem
kartę TV (bo i taka jest ale nie ruszana od nowości) Zostawiłem samą
kartę graficzną i te brak obrazu, resetowałem bios - brak obrazu, kable
podłączone. Wyjąłem z śmiet.. archiwum kartę PCI VGA i też nie reaguje.
Komputer nie do chodzi do >pik< informującym że komputer jest sprawdzony
i działa, mieli tylko napędami, dyskiem wiatrakami ale obrazu ni
cholery.. Co sie mogło uwalić?
Jak teraz wszystko posprawdzać?
Płyta:
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-8i915p_duo_1x.html