Re: Jaki ***cichy*** wiatrak 12-cm 12V?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 15:43:57 MET DST

> http://www.cooling.pl/xthermal-btf-120-pro,produkt,2110.html

Kupiłem go dziś. Ma 1 wadę i nie wiem czy cała seria,
czy tylko mój egzemplarz - bardzo mocno wibruje,
jak źle wyważony. Czuć to nawet w ręce. A jak się
go postawi (na stojąco - na boku, nie na leżąco) na stole
i włączy, to dosłownie... tańczy.
W życiu takiego wiatraka nie widziałem, choć przez moje
ręce przeszło sporo tanich, głosnych, wyjących, piszczących,
ale żaden tak drgający! Nie sądzę, aby gumowe kołki na to
wystarczyły, poza tym chciałem go zamontować takim
sztywnym drucikiem do radiatora (Asus Triton 75) CPU.

Reklamować?

Dzięki,

latet