Re: KUPNO LAPTOPA (TOSHIBA) - Toshiba P205 S7469

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Mon 05 May 2008 - 13:01:03 MET DST

I po kolei:

ad.1 Zawsze warto się upewnić. Nawet jeśli to mówią kolokwialnie
'funkiel-nówka' może się okazać że leżał za długo w magazynie. A to
już może zmienić postać rzeczy.
ad.3 Na dzień dzisiejszy, moim skromnym zdaniem, od procesora wymagać:
dwóch rdzeni, obsługi 64 bitów i przyzwoitej wydajności. A coś takiego
zapewni c2d i turion x2. Dla przeciętnego zjadacza chleba 1,5Ghz
intela i 1,9 amd mają jeszcze zapas mocy.
ad4.Póki co blue-ray jest w lapach nowinką i jest zarezerwowany dla
wysokich modeli. Byc może z czasem pojawią się w sprzedaży laptopowe
wersje (być może już są, ale nic mi o tym nie wiadomo:)
ad5.Jeśli już ceny mobilnych procesorów spadną do rozsądnego poziomu-
będziesz mógł to zrobić. Ale ziemia jeszcze dużo razy słońce okrąży
nim się to stanie...Z mojego doświadczenia najwęższym gardłem laptopów
są wolne dyski. Piętą achillesową są także małe ilości wolnych pamięci
ram. Ale coś za coś.
ad6. Niech będzie. To wyjątkowo dobre głośniki. Jak na laptop
oczywiście. A ja mimo wszystko wolę słuchawki ;)
ad7. 'n' jest szybsze i odporniejsze na zakłócenia. Podobno...Jeśli
nie masz pod ręką innego sprzętu zgodnego z 'n' (router wi-fi czy
cuś)- g wystarczy z powodzeniem.
ad8. Prawdę waść powiadasz :)
ad9.To tylko odchylenie od trendu ;) Po prawdzie to sklepy wietrzą
łatwy zarobek więc kombinują z marżami...
ad.10 Ostatnio widziałem na aukcjach 17 calowe lapy od MSI. Zdają się
być całkiem przyzwoitą ofertą.