Monitor LCD do pracy biurowej przez 8-10 godzin dziennie

Autor: <kafarowski_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 11:00:26 MET DST

Czy mógłby ktoś polecić jakiegoś LCD w granicach 600-700zł do pracy biurowo-
internetowej przez 8-10 godzin dziennie. Sam zauważyłem że w LCD przy
zapalonym, a nie wyświetlanym przez działo elektronowe w CRT obrazie oko
rzadziej mruga i mniej się nawilża. Nie idzie tu o wielkość przekątnej tylko
żeby dało się przesiedzieć taką ilość czasu w jak najlepszych warunkach:
NEC MultiSync 1770NX
Samsung Sync Master 740B
LG Flatron L196WTQ-SF
NEC AccuSync 93V
Samsung SyncMaster 931BW
NEC MultiSync 1970VX
Samsung SyncMaster 940N+
iiyama 1770NX DVI
LG L1753TR-SF

Może coś z tych modeli?? Wiem, że zaraz odezwą się ludzie dlaczego nie Eizo,
ale limit jest i mam się go trzymać. LG kusi gwarancją zerowego pixela, ale
nie jest powiedziane że po miesiącu też nie wyskoczy, a z bad pixelem można
na Necu pracować jeśli by mniej oczy męczył.

Zgóry dzięki.
Pozdrawiam.