Re: Kupno laptopa na firmę (odpis - 3000 zł)

Autor: Ł.S. <strzeli_at_op.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 08:03:57 MET DST

> Chce kupić laptopa na firmę. Dowiedzialem się, że można wrzucić w koszty
> komputer do 3000 zł brutto (jednorazowe odpisanie). Problem w tym że
> większość komputerów którymi jestem zainteresowany kosztuje ok. 3500-3700
> zł, a jeśli cena przekracza 3000 zł to amortyzajca jest 24-miesieczna co
> jest niekorzystne. Ktoś wie jak temu zaradzić ? Kupić komputer na raty ?
> (2 raty by załatwiły sprawę).

Hmm Ja kupilem na firme (mikrofirme 2 osoby obecnie) lacznie juz 2 delle,
kazdy za 7k, i aparat za 6k i wszystko idzie dorazu w koszta, bynajmniej u
mojej ksiegowej;-) A ze jest to duza spolka zoo nie mam powodow do niepokoju
raczej.
Z tego co wiem przy firmach ktore nie przekraczaja obrot roczny jakis tam
super sum (chyba 1mlb euro obrotu) to mozna amartyzowac od razu czy jakos
tak...

pozdrawiam
Łukasz