Re: Powłoka antyrefleksyjna monitora CRT

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun 04 May 2008 - 21:31:42 MET DST

> Szczerze powiedziawszy myślałem o tym ale chyba wolę zostawić jak jest -
> monitor to NEC 771SB (ta sama seria świetnych monitorów - kolega kupił sobie
> LCD (Samsung 931BW) - postawiliśmy obok siebie, oba podłączone do jednego
> kompa - na LCD kolory to totalna ch....a - a ja fotograf amator jestem).

Ja mam niestety łącznie około 3cm2 zdartej powłoki więc chyba wezmę sie
za jej całkowite usunięcie. Ostatnio w domu miałem kupiony dla kogoś NEC
1990FXp na matrycy oczywiście PVA, muszę przyznać że w połączeniu z
kontrastem statycznym 1500:1 jakość kolorów na nim jest co najmniej
zadowalająca. A że ma jak to PVA doskonałe katy, to czerń jest czarna na
całej powierzchni ekranu nawet jak zbliżymy do niego oczy na 30cm.
Reasumując z monitorami TN nie ma co porównywać, tylko oczywiście ma
dwie wady 1355zł i 20ms ale prawdziwe nie g-g.