Re: [OT] KIlka partycji i systemów - pewien problem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 15:58:35 MET DST

"Exploris" napisał:

> No fence .. JoteR ... straszny nerwus z Ciebie ...

No nie żartuj, napisałem bardzo wyważony w tonie post, w dodatku nie
rugający Ciebie osobiście za NTG, tylko przypominający ogólnie kilka zasad
Netykiety. I nawet nie zająknąłem się na temat mocniejszego zasilacza ;-)

> może nie do końca wyjęte to z FAQ ale IMHO jeśłi nie możesz (lub nie
> chcesz)
> pomóc to przynajmniej napisz krótko lub w ogóle nic nie pisz ...

A właśnie, że napiszę :-P
Jeśli nie chcesz posadzić tego W2k wirtualnie (MS Virtual PC lub inne
vmware), to rozważ jednak ponownie swoją niechęć do zewnętrznych
bootmanagerów, które zapewnią Ci rzeczywistą autonomię tych dwóch systemów.
Jeśli jednak upierasz się przy windzianym bootmanagerze, to rzeczywiście
NTG.

JoteR