Re: Nietypowy kabelek potrzebny

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 03:42:58 MET DST

> http://allegro.pl/item353299715.html

Tak, to widziałem, ale to zestaw "zrób to sam", więc nie dla mnie.
Napisałem do tego sprzedawcy, może mi zrobi na zamówienie.

> znaczy kabel esata zakonczony tym co na plycie glownej?

Dokładnie.
Bo chcę podłączyć dysk lub DVD PATA przejściówką Gigabyte (ATA->SATA)
zewnętrznie do kompa, który ma na śledziu męski molex oraz gniazdka e-SATA.
Przejsciówka ma niewyjmowalny kabelek z wtyczką SATA.
I nie wiem, czemu dali na tym śledziu męski molex, a nie żeński.

Mam jeszcze inną przejściówkę, bezfirmową, niby robi to samo,
ale wygląda o wiele mniej solidnie. Tam przynajmniej kabelek SATA
mozna odpiąć, więc ten problem odpada (kable SATA-eSATA mam),
ale pozostaje problem zasilania. Żeńsko-żeński kabel MOLEX
rozwiązałby mi go.

Dzięki,

latet