Re: Powłoka antyrefleksyjna monitora CRT

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 03 May 2008 - 21:58:32 MET DST

Corran pisze:
> Podczas transportu uszkodzona została powłoka refleksyjna na moim monitorze
> CRT - ekran został porysowany metalowym przedmiotem - sprzączką od pasów
> bezpieczeństwa (używam go do obróbki zdjęć - na LCD który by miał akceptowalne
> kolor na razie mnie nie stać) - czy jest może jakiś sposób, jakiś środek może
> by to naprawić?

Mam ten sam problem - 2 letni rewelacyjny Nec 991SB - przenosząc oparłem
go o brzuch a koszulę miałem posypaną pyłem z płyty gipsowo kartonowej,
jeśli rysy dotyczą wyłącznie powłoki a nie samego szkła to jedynym
sposobem jest usunięcie całej powłoki przy pomocy środków do polerowania
szkła lub innych bardzo drobnoziarnistych środków polerskich. Tylko żeby
to dobrze wyglądało trzeba rozebrać monitor.