Dziwne zachowanie nowego sprzetu... :(

Autor: PiotReK <piotrdg_at_gmail.com>
Data: Sat 03 May 2008 - 15:41:14 MET DST

Witam,
kupilem laptopa dv6710ew i mam problem, pierwszego dnia - wczoraj -
wszystko dzialalo idealnie... do wieczora, wtedy probowalem go
uruchomic i zaswiecily sie diody i nic, cisza, nic sie nie uruchamia,
ekran nawet sie nie wlaczyl... wylaczylem go przytrzymujac power.
zalaczalem jeszcze kilka razy to samo - po wylaczeniu wyjalem baterie
i wlozylem ponownie i ruszyl i smigal, dzis rano - drugiego dnia -
uruchomil sie ok, ale ani klawiatura ani touchpad nie dzialaly, zero
reakcji... :( zgasilem go wiec powerem uruchamiam ponownie i znowu tak
jak dzien wczesniej - diody sieca, nie uruchamia sie - pomoglo wyjecie
baterii... co to moze byc?? :( potym uruchamiany byl kilka razy i
dziala normalnie... ide napewno do sklepu z nim wymienic go, ale chce
wiedziec co jest nie tak, zeby mi nic nie probowali wcisnac...
pozdrawiam,
Piotr