Re: Szansa trafienia martwego piksela

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 14:05:55 MET DST

Sprzedaje i widze.

Najbardziej pixelowate marki z tych, które sprzedaje, (sprzedawałem - w
kolejności od nawiekszej liczby pixeli):

Samsung ( klasa druga ),Asus ( klasa druga, niektóre maja gwarancje na jasne
punkty ), Nec ( klasa druga ), IIyama ( 30 dni klasa 1, pózniej 2),LG ( 30
dni klasa 1,później druga ),Eizo ( przedsprzdażna protekcja sklepu , czyli
musi wyjść czysty),

Szansa ogólnie 1/4.

Jezeli dbasz o oczy i masz kupe kasy i "lekkie "smużenie cię nie razi to
Eizo na matrycy spva. Jezeli chcesz zagrać, a zbyt duzo kasy nie chcesz
wydać to LG albo IIyama. Samsung ładne ma obudowy i chyba tylko tyle powiem
o tym "cudownym produkcie dla mas".

Miłośnicy samsunga nie obrażajcie się o gustach się nie dyskutuje, a o
reszcie porozmawiacie z okulistą. Dla niedowiarków polecam wyświetlic
gradient kołowy( tft test ) i popatrzeć jak monitor zachowuje się na
dvi/hdmi przy przejściach kolorystycznych .

Pozdrawiam